Aan Stnnng de vraag: hoe maak je als brenger van zoveel woonplezier duidelijk wat je doet en welke huisstijl daar het beste bij past?
De Stnnng aanpak
Eerst maar eens doorvragen: waarom dit nieuwe concept? Op papier al een heel goed plan, duidelijk een aanwinst, maar moet het beestje niet ook een naam hebben? Dat werd - waarom zou je ingewikkelder maken dan het is: Stijlpartner. Dan de uitstraling. Moet de inrichter-die-je-alles-uit-handen-neemt vooral ogen als een warme, veilige allemansvriend of ontdek je tussen de huisstijlregels door ook een hint naar spannend, gedurfd design buiten de box, de dingen waar je als klant van Stijlpartner even niet op kwam? Waarom eigenlijk niet gewoon allebei?
Het belangrijkste: van het gemak van Stijlpartner krijgt iedereen goede zin. Je kunt niet wachten tot je de sleutel krijgt. Met dat soort enthousiasme, daar wisten we bij Stnnng wel raad mee. Dat wilden we laten zien.