Thuis in hospitality

Lekker uit eten, een drankje doen met vrienden, wie houdt er niet van?

Grote kans dat de eigenaar van de horecagelegenheid waar je toevallig bent zich suf heeft gepiekerd over de vraag: hoe laat ik mijn zaak uitnodigend, gastvrij, oergezellig en toch onderscheidend stralen? Zodat gasten zich al lekkerder voelen, nog voordat ze een hap hebben gegeten? Gelukkig is er Stnnng. We denken over alles mee, van A tot Z. Van behang tot stoelen tot servies tot menukaarten. Want een vintage schemerlamp kopen als brenger van huiselijke sfeer in retrostijl, dat kan iedere kok zelf wel. Het gaat om het geheel! Dan pas werkt het.

Kijk maar mee.

Restaurant
Hof van de Koning

Je mag wel zeggen: een complete metamorfose. Met lef.

Aan de goede naam van dit knusse familierestaurant lag het niet - ook al hebben we ook de naam zelf een kleine makeover gegeven: van Koningshof naar Hof van de Koning. Klinkt al een stuk lekkerder. De oude bloemetjesgordijnen hadden hun glorietijd nu wel gehad.

Bij het presenteren van de nieuwe huisstijl koos Stnnng al voor warme, gastvrije kleuren, óók voor het nieuwe interieur. Met die staalkaart aan materialen, tonen en tinten is interieurontwerper Ron Halma ingrijpend in de weer gegaan.

Werkzaamheden

  • Visuele identiteit
  • Grafisch ontwerp
  • Branding/styling
  • Content creatie
  • Webdesign

Grandcafé & hotel Goerres

Geliefd adres aan het water voor fietsers en passanten met een boot.

We bedachten het gastvrije motto ‘Kom eens aanwaaien’, plus voorstellen voor een nieuwe visual identity, doorgevoerd tot in de kleinste details, zoals het servies.

Werkzaamheden

  • Visuele identiteit
  • Grafisch ontwerp
  • Branding

Helder Puur Genieten

Opnieuw beginnen, met evenveel enthousiasme als vóór de metamorfose. 

Zwanenburg Projecten nam de Jachthaven in Langweer over van de vorige eigenaar, inclusief het Caraïbisch restaurant, dat vanwege de palmbomen en felle kleuren van een beach club een beetje misplaatst oogde aan de Friese waterkant.

Aan Stnnng de vraag: breng de wat ingedutte boel op een frisse manier tot leven.

Werkzaamheden

  • Visuele identiteit
  • Branding
  • Stijlelementen interieur
  • Webdesign/development
  • Content en copy
  • Singing en uitvoering

TGI Fridays

Je ziet hem niet gemakkelijk over het hoofd als je Utrecht Centraal uitwandelt: de vestiging van de Amerikaanse fast food keten, gespecialiseerd in burgers en gerechten van de grill. 

Dit is wat Stnnng en partners ervan bakten: alles uit de kast voor opvallende campagne rond de opening, acties om personeel te werven voor aan de grill, doordachte branding, smaakvolle content voor social media, de niet heel bescheiden rood-witte inrichting waar je honger van krijgt, menukaarten, alle aankleding en promotiemiddelen.

Werkzaamheden

  • Implementatie Fridays identiteit
  • Branding
  • Campagne concepting
  • Campagne personeelswerving
  • Signing & uitvoering

Wij vertalen jouw idealen door naar concrete designs, plannen en middelen. Kennismaken?