Een merk sterk houden, dat houdt veel meer in dan een logo bedenken of bijschaven.
Het blijkt wel uit de pilot die Univé Het Groene Hart (Zuid-Holland, Utrecht) bedacht: een compleet nieuw winkelconcept. Het Univé Clubhuis, laagdrempelig en dichtbij de leden in de buurt. Het komt in de plaats van het toch wat afstandelijke verzekeringskantoor, waar je alleen op afspraak komt.
Stnnng: sterk in teamwork
Zo’n nieuw Clubhuis is natuurlijk een verfrissend plan, maar de loop zit er niet vanzelf in. Daar moet je wat voor doen. Stnnng stak de koppen bij elkaar en maakte een webpagina over het thema, een gedrukt magazine met de producten voor het winkeldeel van het concept (ontwerp, tekst, beelden), beschrijvingen van duurzame producten op een etiket of kaartje én in de webshop! We verspreidden het nieuws ‘ouderwets’ via social media, we bedachten pakkende narrowcasting voor op de beeldschermen in het Clubhuis.
In samenwerking met Ten Content Agency produceerden we een video als commercial. Omdat alles met alles moet kloppen, voerden we de regie over een samenhangend marketingplan, samen met de mensen van Univé Het Groene Hart.